Zobrazeno 1 - 10
of 1 053
pro vyhledávání: '"assessment of metacognition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Applied Ergonomics September 2021 95
Autor:
Hudesman, John, Crosby, Sara, Flugman, Bert, Issac, Sharlene, Everson, Howard, Clay, Dorie B.
Publikováno v:
Journal of Developmental Education, 2013 Oct 01. 37(1), 2-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42775953
Autor:
McCoy, Erin J.1
Publikováno v:
Communications in Information Literacy. 2022, Vol. 16 Issue 1, p42-52. 11p.
Autor:
Erin J McCoy
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 16, Iss 1 (2022)
Information literacy and metacognition have long histories of addressing the same concerns: how people think about and evaluate what they have learned. By exploring research from the library science and cognitive psychology fields, this article highl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79dbcba2ff624abd8e4c917ad1787e77
Autor:
Saldaña, David
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2004 Dec 01. 19(4), 349-364.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23420467
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education May-June 2014 71(3):309-315
Autor:
BARON, SIMON1
Publikováno v:
Impact (2514-6955). Summer2021, Issue 12, p54-56. 3p.
Autor:
Jing Wang
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 4 (2020)
This paper sets out to depict the interactions and integrations between teacher conceptions of assessment and their knowledge of and pedagogical understanding of metacognition. It aims to reframe teacher conceptions of assessment and direct the conce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8bf813975454008930dfb52ab2583bd