Zobrazeno 1 - 10
of 110 528
pro vyhledávání: '"assessment instrument"'
Autor:
Lasmana, Oria1 Orialasmana78@gmail.com, Festiyed, Festiyed1 festiyedf@gmail.com, Razak, Abdul1 arazakunp@yahoo.com, Fadilah, Muhyiatul1 Muhyifadilah@fmipa.unp.ac.id
Publikováno v:
Eduvest: Journal Of Universal Studies. Oct2024, Vol. 4 Issue 10, p8571-8579. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luciléia Colares, Clarissa Augusto, Juliana Janoni, Lorena Camara, Mayara Souza, Dayana Farias, Ada Rocha
Publikováno v:
Brazilian Journal of Food Technology, Vol 27 (2024)
Abstract The production of meals in Food Service (FS) corresponds to a series of steps that require the use of resources such as food, water, and energy and generate solid waste, requiring the adoption of strategies to minimize damage to the environm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dd9820edf604b24be04df0ecbfac445
Autor:
Bitencourt Uberti, Letícia1 leticiab_uberti@hotmail.com, Keske-Soares, Marcia2, Carlesso Pagliarin, Karina2
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. May2024, Vol. 33 Issue 3, p1317-1336. 20p.
Autor:
Syukrul Hamdi, Nila Mareta Murdiyani, Muhammad Fauzan, Hasan Djidu, Endar Chrisdiyanto, Zafrullah Zafrullah
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 10, Iss 3 (2024)
This study aims to develop an assessment instrument for strengthening students' Pancasila profile in middle school mathematics teaching, which teachers can use. This research follows a development process using the Plomp model, consisting of three ph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3e18a8c3b35406da216c15f39f9e4bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.