Zobrazeno 1 - 10
of 284
pro vyhledávání: '"assessment feedback"'
Autor:
Preya Pillay
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Rural and Community Studies, Vol 6, Pp 1-17 (2024)
Self-assessment, a crucial metacognitive skill for self-regulated learning, is vital for academic growth, especially in challenging subjects like Natural Science. However, its implementation and effectiveness in rural South African primary schools re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e145af5e7c04d40a57dcd570794ea6e
Autor:
Preya Pillay
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Sociality Studies, Vol 4, Pp 1-18 (2024)
Research on assessment feedback practices in economics education within South African public schools has been limited, particularly in terms of teachers' motivations and approaches. This study addresses this gap by exploring the reasons and motivatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7be18d22a54849a9b4c6104a2914274a
Autor:
Reina Abraham, Veena S. Singaram
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Medical students benefit from direct observation of clinical performance and timely feedback from multiple sources. While self and peer feedback have been the focus of numerous research studies, how they influence feedback engagem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95109ce52a054ea2966e0fc8c5191029
Autor:
Wei Dai, Yi-Shan Tsai, Jionghao Lin, Ahmad Aldino, Hua Jin, Tongguang Li, Dragan Gašević, Guanliang Chen
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100299- (2024)
Assessment feedback is important to student learning. Learning analytics (LA) powered by artificial intelligence exhibits profound potential in helping instructors with the laborious provision of feedback. Inspired by the recent advancements made by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fc5fdcd3326479fbec548ede3ec6539
Autor:
Ajibade, Benjamin, Hayes, Catherine
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 14, Issue 2, pp. 329-351.
Autor:
Lowe, Tom1 t.lowe@westminster.ac.uk
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Oct2024, Vol. 61 Issue 5, p1125-1127. 3p.
Autor:
Jaca Celiwe, Marongwe Newlin
Publikováno v:
Journal of Education, Society & Multiculturalism, Vol 4, Iss 2, Pp 144-164 (2023)
Upon passing matric, countless students choose to study further at Technical and Vocational Training Colleges (TVETs). Nevertheless, some of these students seem to be unable to attain the qualification that they studied for as they struggle with plac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/616458394dd2406da104ac30078a0a12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.