Zobrazeno 1 - 10
of 1 570
pro vyhledávání: '"assessment by peers"'
Autor:
Shanor, Charles A., Reams, Gwendolyn Young, Davis, Lorraine C., Tepker,, Harry F., Star, Kenneth W., Wallace, Lawrence G., Nightingale, Stephen L., Green, Shelley Z., Hamburg, Neil J., Lee, Rex E., Phillips, Carter G., Hopson, Mark D., Marcil, Loreen M., Farris, Juli E.
Publikováno v:
Minerva, 1990 Sep 01. 28(3), 324-385.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41827244
Autor:
Van Alstyne, William W., Franke, Ann H., Toll, Martha A., Kornberg, Allan, Bates, Margaret R., Reynolds, Jacqueline A., Tiryakian, Edward A., Weiss, Jay M., Davidson, Sidney, Bradburn, Norman M., Grant, Robert M., Haselkorn, Robert, Inghram, Mark G., Richman, Harold A., Rowley, Janet, Scalia, Antonin, Shils, Edward, Streeter, Robert E., Wilson, William J., Steinbach, Sheldon Elliot, Mayer, Steven L., Howard, Rice, Nemerovski, Canady, Robertson, Falk, Schwartz, John J., Brest, Iris, Hoerger, Susan K., Robinson, Dorothy, Wright, Thomas H., Ryan,, Allan A., Steiner, Daniel, Burns, Sarah E., Ross, Susan Deller, DeLano, Mary, Keiner,, R. Bruce, Halloway, Lorraine B., Eastus, Victoria L., Booth, Susan A., Crowell, Moring
Publikováno v:
Minerva, 1990 Dec 01. 28(4), 469-539.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41820826
Autor:
CROSLAND, MAURICE
Publikováno v:
Minerva, 1986 Dec 01. 24(4), 413-432.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41820664
Autor:
Signorini, Adriana
Publikováno v:
Assessment Update. Nov/Dec2014, Vol. 26 Issue 6, p3-13. 3p.
Autor:
Adriana Signorini
Publikováno v:
Assessment Update. 26:3-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2008 38th Annual Frontiers in Education Conference.
Assessment by peers is a powerful technique to engage students in active learning, and to make them reflect about their own work. On the other hand, the usual problem with such a technique is that students tend to be excessively lenient towards their
Publikováno v:
Scipedia Open Access
Scipedia SL
Scipedia SL
Bridges with deck supported either on sliding or elastomeric bearings are common in mid-seismicity regions. Pounding between deck and abutments is linked with their main seismic vulnerabilities, which can be assessed by estimating the probability of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f992261252290d0ecc40f5337efa309c
https://www.scipedia.com/public/Vega_et_al_2011aa
https://www.scipedia.com/public/Vega_et_al_2011aa
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Revista Internacional de Métodos Numéricos para Cálculo y Diseño en Ingeniería, ISSN 0213-1315, 2011, Vol. 27, No. 4
Archivo Digital UPM
Universidad Politécnica de Madrid
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Revista Internacional de Métodos Numéricos para Cálculo y Diseño en Ingeniería, ISSN 0213-1315, 2011, Vol. 27, No. 4
Archivo Digital UPM
Universidad Politécnica de Madrid
En países de sismicidad moderada es habitual el uso de puentes cuyo tablero está unido mediante apoyos elastoméricos y/o deslizantes, tanto a las pilas como a los estribos. La principal vulnerabilidad sísmica de estos puentes está asociada a los
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c4b012da41ee0bfc0cc51bdeea0bdb40
http://hdl.handle.net/2117/177229
http://hdl.handle.net/2117/177229