Zobrazeno 1 - 10
of 7 020
pro vyhledávání: '"article structure"'
Autor:
Liu, Chen-Chen1, Guo, Yu1, Hwang, Gwo-Jen2, Tu, Yun-Fang3, Wang, Zhiqiang4 zhiqiangwang@wzu.edu.cn
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. Aug2024, Vol. 32 Issue 6, p2647-2664. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cruz, Jan Christian Blaise, Resabal, Jose Kristian, Lin, James, Velasco, Dan John, Cheng, Charibeth
Transformers represent the state-of-the-art in Natural Language Processing (NLP) in recent years, proving effective even in tasks done in low-resource languages. While pretrained transformers for these languages can be made, it is challenging to meas
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.11574
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 100194-100211 (2020)
Over the last decade, discourse relations, also referred to as rhetorical or coherence relations, have been used to improve a range of natural language processing applications. Researchers have devised several theories, including rhetorical structure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d50497faa3954ae7b4c28259f744ee44
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.