Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"arousing content"'
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, Vol 17, Iss 2, Pp 183-194 (2018)
This study investigates whether the decreased trust in news media can be explained by the increase in sensationalism in news. To this end, an experiment was conducted in which viewers (N = 288) evaluated sensationalist versus non-sensationalist telev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72a8adc3882d435583b1f26584030717
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Choice inconsistency has long been studied in economics and psychology. In this article we critically review theories of media choice, showing that they have not explicitly dealt with this phenomenon. Although digitalization has recently made it more
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21af021d0a734b4633df4a858497e993
http://hdl.handle.net/10281/302429
http://hdl.handle.net/10281/302429
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, 17(2), 183-194. Elsevier GmbH
Studies in Communication Sciences, Vol 17, Iss 2, Pp 183-194 (2018)
Studies in Communication Sciences, 17, 2, pp. 183-194
Studies in Communication Sciences, 17, 183-194
Studies in Communication Sciences, Vol 17, Iss 2, Pp 183-194 (2018)
Studies in Communication Sciences, 17, 2, pp. 183-194
Studies in Communication Sciences, 17, 183-194
Contains fulltext : 189806.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) This study investigates whether the decreased trust in news media can be explained by the increase in sensationalism in news. To this end, an experiment was conducted in which view
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2b27b64467da801305763c44a2fdab9d
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-influence-of-sensationalist-features-in-television-news-stories-on-perceived-news-quality-and-perceived-sensationalism-of-viewers-in-different-age-groups(2e7916c1-7439-4504-b9f7-94c01cc8efaa).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-influence-of-sensationalist-features-in-television-news-stories-on-perceived-news-quality-and-perceived-sensationalism-of-viewers-in-different-age-groups(2e7916c1-7439-4504-b9f7-94c01cc8efaa).html
This paper investigates experimentally the effects of arousing content on viewing choices and satisfaction in television consumption. We test the hypothesis that the portrayal of arousing content combines high attraction and low satisfaction and is t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3fb846e67513d58343bb461e4ebac0e0
http://dems.unimib.it/repec/pdf/mibwpaper203.pdf
http://dems.unimib.it/repec/pdf/mibwpaper203.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.