Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"argumentative synthesis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isabel Cuevas, Mar Mateos, Elena Martín, María Luna, Ana Martín, Mariana Solari, Jara González-Lamas, Isabel Martínez
Publikováno v:
Journal of Writing Research, Vol 8, Iss 2, Pp 205-226 (2016)
In this study, university students are faced with the task of collaboratively writing an argumentative synthesis from multiple sources. Specifically, in writing, they must integrate conflicting information on a particular issue obtained from reading
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5723a4c6ba4f49339312e8c89e09a58e
Autor:
Cuevas, Isabel, Martín, Elena, Granado-Peinado, Miriam, Casado, Lidia, Luna, María, Villalón, Ruth, Núñez, Juan Antonio, Martínez-Álvarez, Isabel, De la Peña, Alicia, Mateos, Mar
Publikováno v:
udiMundus. Repositorio Institucional de la Universidad a Distancia de Madrid
instname
instname
Although most of the interventions to foster the integration of multiple pieces of information has focused on teaching “how” to integrate (Barzilai et al., 2018) providing different kinds of instruction on the processes implied, instruction focus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0090cc25afab5cb18316e2f216b7eee1
https://hdl.handle.net/20.500.12226/1335
https://hdl.handle.net/20.500.12226/1335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana María Díaz Martín, Jara González-Lamas, María Luna, Mar Mateos, Isabel Cuevas, Isabel Jerez Martínez, Elena Martín, Mariana Solari
Publikováno v:
Journal of Writing Research, Vol 8, Iss 2, Pp 205-226 (2016)
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
In this study, university students are faced with the task of collaboratively writing an argumentative synthesis from multiple sources. Specifically, in writing, they must integrate conflicting information on a particular issue obtained from reading
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.