Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"area of interest (aoi)"'
Publikováno v:
Geo-spatial Information Science, Pp 1-25 (2024)
Building use identification is crucial in urban planning and management. Current identification methods often rely on a single data source and neglect spatial proximity. In this paper, we propose a stepwise urban building use identification framework
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/758125cb04bf494eb02e0dd08106fa42
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
BackgroundEye tracking (ET) is emerging as a promising early and objective screening method for autism spectrum disorders (ASD), but it requires more reliable metrics with enhanced sensitivity and specificity for clinical use.MethodsThis study introd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75a06d9d6d8d40ac8cd7700524012f9b
Autor:
Ju Yeon Kim, Mi Jeong Kim
Publikováno v:
Journal of Asian Architecture and Building Engineering, Vol 23, Iss 2, Pp 515-527 (2024)
The psychology of people and behavior associated with decision-making can be analyzed by examining their visual attention to products based on the introduction of neuromarketing at the intersection of neuroscience and marketing. This study aims to id
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/316d3b919cc148b1ac04df0dbe202470
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transport and Telecommunication, Vol 22, Iss 1, Pp 87-97 (2021)
In India, traffic control management is a difficult task due to an increment in the number of vehicles for the same infrastructure and systems. In the smart-city project, the Adaptive Traffic Light Control System (ATLCS) is one of the major research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a28e7369a6f14376bac6c8dbc3adbc73
Autor:
Mona Salarifar, Younos Vakil Alroaia, Abolfazl Danaei, Gholamhossein Riazi, Janaina De Moura Engracia Giraldi
Publikováno v:
مدیریت بازرگانی, Vol 12, Iss 2, Pp 422-435 (2020)
Objective Brand interest varies among men and women. Brand and brand reputation are more prominent among women, and it is stated that there is a difference in the degree of brand dependence in men and women. Since there is a significant difference in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9b2ed9280a44ab19253f0257d23e8b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.