Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"area and perimeter"'
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 12, Iss 2, Pp 223-238 (2021)
Measuring teachers' skills and competencies is necessary to ensure teacher quality and contribute to education quality. Research has shown teachers competencies and skills influence students’ performances. Previous studies explored teachers’ know
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ffeedb09ae04464ba113cc241cf3166b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 12, Iss 2, Pp 223-238 (2021)
Measuring teachers' skills and competencies is necessary to ensure teacher quality and contribute to education quality. Research has shown teachers competencies and skills influence students’ performances. Previous studies explored teachers’ know
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CERNE v.27 2021
Cerne
Universidade Federal de Lavras (UFLA)
instacron:UFLA
CERNE, Volume: 27, Article number: e-102932, Published: 07 MAR 2022
Cerne
Universidade Federal de Lavras (UFLA)
instacron:UFLA
CERNE, Volume: 27, Article number: e-102932, Published: 07 MAR 2022
Background: The spread of forest fire is a complex natural phenomenon. The cellular automata(CA) is a common model of forest fire spread, which fails to combine the unique combustion properties of forest fire spreading, resulting in inaccurate simula
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a5ba2e919bb7c449871f49c1c727e326
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-77602021000100304
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-77602021000100304
Autor:
Lozano-Mosquera, Maricel
Publikováno v:
Repositorio Universidad de Santander
Universidad de Santander
instacron:Universidad de Santander
Universidad de Santander
instacron:Universidad de Santander
Digital
Este proyecto se realizó con el Centro de Educación Virtual de la Universidad de Santander –CVUDES, con estudiantes del grado cuarto de básica primaria La presente investigación desarrolla una propuesta de innovación pedagógica q
Este proyecto se realizó con el Centro de Educación Virtual de la Universidad de Santander –CVUDES, con estudiantes del grado cuarto de básica primaria La presente investigación desarrolla una propuesta de innovación pedagógica q
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::16b879f661df1982e114e18642ff197d
https://repositorio.udes.edu.co/handle/001/7466
https://repositorio.udes.edu.co/handle/001/7466
В данной работе проведен анализ распределения площадей и периметров полигонов пересечения проекций спиралей в парах связанных между с
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f161e5b08750bcfeac576be3bcaa038b
Publikováno v:
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
instname
En este trabajo se presentan algunos elementos claves del conocimiento especializado del profesor de matemáticas que consideramos podrían favorecer la gestión del maestro durante el proceso de enseñanza de las relaciones área-perímetro en curso
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::21dc2d822484d6dc5fe6d61514de25a9