Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"aquatic competence"'
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 7, p 854 (2024)
Repetitive practice can become an exploratory activity where instruction and discovery are linked, allowing instruction and guidance through tasks that help to construct and acquire the knowledge and skills that make up the content. (1) Background: T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9aa991e03c64681b0434fc54654c654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Motricidade; Vol. 17 No. 3 (2021): Motricidade; 273-280
Motricidade; Vol. 17 N.º 3 (2021): Motricidade; 273-280
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Motricidade, Vol 17, Iss 3 (2021)
Motricidade v.17 n.3 2021
Motricidade; Vol. 17 N.º 3 (2021): Motricidade; 273-280
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Motricidade, Vol 17, Iss 3 (2021)
Motricidade v.17 n.3 2021
Considering age and experience as possible constraints to the development of aquatic skills, this study sought to analyse the effect of both on the aquatic competence of 368 children aged between 36 and 72 months using the Erbaugh Scale. Children wer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::93fca049fb552d99a86976ced316e728
https://revistas.rcaap.pt/motricidade/article/view/24096
https://revistas.rcaap.pt/motricidade/article/view/24096
Autor:
Wizer, Rossane Trindade, Trindade, Cássia Daniele Zaleski, Feitosa, Wellington Gomes, Oliveira, Dayana da Silva, Castro, Flávio Antônio de Souza
Publikováno v:
Motricidade; Vol. 17 No. 3 (2021): Motricidade; 306-325
Motricidade; Vol. 17 N.º 3 (2021): Motricidade; 306-325
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Motricidade; Vol. 17 N.º 3 (2021): Motricidade; 306-325
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
The aim was to identify and describe assessment protocols for children’s aquatic behaviour through a systematic review and discuss the results using the aquatic competence concept. The search was carried out on SPORTDiscus with Full Text, MEDLINE C
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0bdd0949d740531c2e82cbec772b18c4
https://revistas.rcaap.pt/motricidade/article/view/21586
https://revistas.rcaap.pt/motricidade/article/view/21586
Autor:
Wizer, Rossane Trindade
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
A identificação, bem como o acompanhamento do nível de competência aquática de crianças fornecem subsídios para pautar programas de ensino do nadar. A utilização de instrumentos avaliativos válidos e fidedignos garante qualidade e confiabil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::99037652b58d0232bdc77de6d10c2382
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.