Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"april fool's day"'
Autor:
Cox, Dinah (AUTHOR)
Publikováno v:
Confrontation. Spring2013, Issue 113, p163-173. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valerij F. Ochkov, Elena P. Bogomolova
Publikováno v:
Открытое образование (Москва), Vol 0, Iss 2(109, Pp 24-32 (2016)
The article describes an unusual possibility to use animation to study numerical methods for solving mathematical problems. Animation is defi ned not only and not so much as the creation of animation clips, but direct «revival» of the results of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56b5ccf1c59649deac2ad6c5849be598
Autor:
Valerij F. Ochkov, Elena P. Bogomolova
Publikováno v:
Открытое образование (Москва), Vol 0, Iss 2(103, Pp 22-28 (2016)
The article discusses some of the mathematical problem, attached to the clock. We show how to use the clock in the classroom for mathematics to illustrate some mathematical problems
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e131dac4261047dbb7f3a36854bebf5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novak, Ralph
Publikováno v:
People. 4/21/86, Vol. 25 Issue 16, p12-12. 1/4p.
Publikováno v:
Publishers Weekly. 8/23/2004, Vol. 251 Issue 34, p37-38. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKee, Barbara J.
Publikováno v:
Library Media Connection. Apr2007, Vol. 25 Issue 7, p87-87. 1/8p.
Autor:
Elena P. Bogomolova, Valerij F. Ochkov
Publikováno v:
Otkrytoe Obrazovanie (Moskva), Vol 0, Iss 2(109, Pp 24-32 (2016)
The article describes an unusual possibility to use animation to study numerical methods for solving mathematical problems. Animation is defi ned not only and not so much as the creation of animation clips, but direct «revival» of the results of th