Zobrazeno 1 - 10
of 1 076
pro vyhledávání: '"approach to homework"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valle, Antonio1 vallar@udc.es, Pan, Irene1, Regueiro, Bibiana1, Suárez, Natalia2, Tuero, Ellián2, Nunes, Ana Rita2
Publikováno v:
Psicothema. Nov2015, Vol. 27 Issue 4, p334-340. 7p.
Autor:
حسو حمدي احمد محمد
Publikováno v:
Journal of Education - Sohag University. 5/1/2020, Vol. 73 Issue 1, p187-267. 81p.
Autor:
Oxana Gradinari
Publikováno v:
Univers Pedagogic. :56-62
The article is devoted to the preparation of homework in the context of a differentiated approach. A card of differentiated tasks is proposed, which, when subordinated to a single cognitive goal and one topic, different in varying degrees of difficul
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nemon, Melissa L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Family Therapy. Mar/Apr2015, Vol. 43 Issue 2, p208-209. 5p.
Autor:
Miller, Janis L.
Publikováno v:
Journal of Education for Business. May/Jun96, Vol. 71 Issue 5, p288. 5p. 3 Charts.
Autor:
Xu, Jianzhong
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Sep2024, Vol. 39 Issue 3, p3091-3113, 23p
Autor:
Wallström, Linnéa, Blomberg, Sofia
Syftet med denna studie är att belysa om, varför och hur några lärare i årskurserna 1-3 anser sig arbeta med matematikläxor. Syftet är även att undersöka dessa lärares definition av läxa samt att utifrån det samlade resultatet identifiera
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-38016