Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"apprentissage authentique"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mardhani-Bayne, Alvina alvina@shad.ca, Shamchuk, Lisa1 shamchukl@macewan.ca
Publikováno v:
Partnership: The Canadian Journal of Library & Information Practice & Research. 2022, Vol. 17 Issue 2, p1-20. 20p.
Autor:
Campelo, Janeide Maia
La crise sanitaire de 2019 a poussé enseignants et élèves vers une nouvelle réalité pédagogique. Écartés de l’espace de la salle de classe, l’écran de nos ordinateurs et smartphones est devenu le principal outil d’enseignement. Les man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1fde08c7d4de55509607eacd18351225
Autor:
Engida Gebre
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 44, Iss 1 (2018)
This paper presents a descriptive case study where infographics—visual representation of data and ideas—have been used as cognitive tools to facilitate learning with multiple representations in the context of secondary school students’ science
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6423c40360604c909da3e8ce94ffd7c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Danielle Bebey
Publikováno v:
Médiations & Médiatisations, Iss 15, Pp 214-220 (2023)
L’augmentation des investissements et du nombre de travaux de recherche sur les technologies immersives laisse penser qu’il s’agit de révolutions pour lesquelles les chercheurs ont tout intérêt à se positionner pour apporter des solutions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb73543f345746e98427d612f3ee227a
Autor:
Vuollet, Caroline
For today's knowledge seekers, understanding the world around us is crucial. Being able to understand other cultures and different people's lifestyles, customs and practices opens up to a deeper understanding of the world and enriches us as individua
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-127741
Autor:
Alvina Mardhani-Bayne, Lisa Shamchuk
This article describes the professional learning around early literacy experienced by library paraprofessional students at a post-secondary institution in Canada. Students completed a survey to gauge their conceptions of early literacy at the beginni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fe3206a9d2d662b48df45416fd00c625
https://id.erudit.org/iderudit/1095269ar
https://id.erudit.org/iderudit/1095269ar