Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"applied teaching"'
Autor:
Ferianti1 ferianti@upi.edu, Mawarni, Anisa1
Publikováno v:
Social Work Education. Feb2024, Vol. 43 Issue 1, p241-243. 3p.
Autor:
Conway, Colleen M., author
Publikováno v:
Teaching Music in Higher Education, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190945305.003.0010
Autor:
Danko Simić, Jörn Harfst
Publikováno v:
Acta Geobalcanica, Vol 3, Iss 2, Pp 71-77 (2017)
This paper discusses nature labs as new lecture halls for Geography on the example of the nature lab Altenberg. Therefore, innovative and practice-oriented methods of applied teaching are illuminated on the example of the lab’s co-learning approach
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/feb3a145d707489ba1dbbe1affdc88d2
Publikováno v:
Education and Information Technologies
Computer-aided design, manufacturing and engineering technologies (CAD/CAM/CAE) are a mainstay in today’s industry and therefore they should be an important part in the current training plan of the graduate engineers. However, their implementation
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zimmermann, Katharina, Heuer, Jan-Ocko
Wie werden die „Hartz-Reformen“ und die „Aktivierung“ von Arbeitslosen durch „Fördern und Fordern“ in der Bevölkerung aufgenommen? Die Beiträge in diesem Sonderheft behandeln diese Frage mittels einer innovativen Forschungsmethode: Bei
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/48477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.