Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"anxiety provoking factors"'
Autor:
Sima Ferdowsi, Mohammad Hasan Razmi
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 9, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Given the inherent association of interpreting with feelings of anxiousness, the subject of interpreting poses a formidable challenge for students in this field. A large number of prospective interpreters assert that they are unable to compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ae799b155fb44b99ba5a825f69bcc66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mustafa Yildiz
Publikováno v:
TEFLIN Journal, Vol 32, Iss 2 (2021)
This qualitative study aims to reveal the factors causing English speaking anxiety on non-English major academics while using English as a medium of instruction. Eight non-English major academics with the experience of teaching in English participate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/811e1c5618c9488c92193cee55cdeed4
Autor:
Rizaldy Hanifa
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 5, Iss 2, Pp 230-239 (2018)
The mastery of communication skills is undeniably considered the most important aspect in modern-day EFL contexts. Nevertheless, becoming communicatively competent is particularly difficult for foreign language learners as it is influenced by a numbe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b47f5ea3e7f4a6284ade3b4dc08604a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dilek Tüfekçi Can
Whereas research on English as a Foreign Language Learning (EFLL) anxiety has been the focus of many researchers, English as a Foreign Language Teaching (EFLT) anxiety as a newly pop-up concept has gained lesser attention than EFLL. Moreover, the res
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ae284a78a0a149334554fedd1bc696ac
https://hdl.handle.net/20.500.12462/5951
https://hdl.handle.net/20.500.12462/5951
Autor:
Mohammad Amiryousefi, Mansoor Tavakoli
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 15:210-214
TOEFL iBT is widely used as a certificating device, and is strongly claimed accountable by the people who utilize it. However, there are indications of the vulnerability of TOEFL iBT to the test takers’ characteristics. The purpose of the present s
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.