Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"anti-racist pedagogy"'
Autor:
Radical Teacher
Publikováno v:
Radical Teacher, Vol 127 (2023)
This is a review of Aja Martinez's Counterstory: The Rhetoric and Writing of Critical Race Theory.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2de8f5305894e69b3b3872622d230e2
Autor:
Barrow, Elizabeth C., Norman, Taylor
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2022, Vol. 17, Issue 2, pp. 167-182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-11-2021-0031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shyla González-Doğan
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1160 (2023)
This paper is an initial examination of anti-Blackness within a specifically Muslim context, and it presents the experiences of some Black community members who attended one U.S. city’s primary local mosque’s weekend school program and who either
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe2f13a330f745bc908637e9b7d69cae
Autor:
Erin Woodford
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 1 (2022)
Designing our online classroom is more than just putting content online or showing up on video conferencing as scheduled. The inequities across regions that inhibit success with online learning may affect students anywhere at any time. How do you nav
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6956976a2889417c829f2605df5f54bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lance Thurner
Publikováno v:
Radical Teacher, Vol 121 (2021)
Many students experience difficulty with the tensions and disjunctures between their vernacular ways of communication and standardized college English. The history of linguistic standardization in European imperialism, however, provides a pedagogical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0d4f282a2dc447f8eaecf7f06a787f0
Autor:
Sharanna B Brown
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 16, Iss 2 (2021)
Kyoko Kishimoto writes that those who practice anti-racist pedagogical practices are not only required to teach about race, but instead "teach about race and racism in a way that fosters critical analytical skills, which reveal the power relations be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e2b87e8aea5499db605e4b415b0cc16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.