Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"anti-epileptic medications"'
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-4 (2021)
Abstract Background N-methyl-D-aspartate (NMDA) receptors are ligand-gated ion channels that mediate excitatory synaptic transmission in the central nervous system. The functional NMDA receptors are heterotetramers consisting mainly of two GluN1 and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/944851f9b8714f708185793a6950569c
Autor:
Adam Gorgol, Patryk Rzońca, Mariusz Goniewicz, Kamil Bednarz, Emilia Pawlak, Agnieszka Hawrylewicz-Łuka, Robert Gałązkowski
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 9, Iss 3, Pp 485-492 (2019)
Consequences of using psychoactive substances are always negative. They cause not only physical and mental dependence, but also huge damage in the body in case of poisoning. The toxicity of these substances varies and depends on the type of chemical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80b1f448615c45438f465ad1b06873a3
Autor:
Jonathan Lee, Alisa Wray
Publikováno v:
Journal of Education and Teaching in Emergency Medicine, Vol 2, Iss 2, Pp S1-S21 (2017)
Audience: This simulation can be used for EM learners of any level including medical students, junior residents and senior residents. Introduction: Seizures are the result of abnormal or disorganized cortical electrical activity in the brain. St
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/605c3ee6f1b34a9c9c810b3f9bc7954c
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 21, Iss 1, Pp 1-4 (2021)
BMC Pediatrics
BMC Pediatrics
Background N-methyl-D-aspartate (NMDA) receptors are ligand-gated ion channels that mediate excitatory synaptic transmission in the central nervous system. The functional NMDA receptors are heterotetramers consisting mainly of two GluN1 and two GluN2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.