Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"analytical play"'
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 11, Iss 2, Pp 266-277 (2023)
The aim of this study is to explore how digital entertainment games are used as spaces for political persuasion in electoral campaigns, by examining Joe Biden’s use of Fortnite during the campaign for the 2020 US presidential election as a case stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10c6dee8eca94d2faad93c699ba3f3c3
Publikováno v:
Media and Communication, 11, 2, 266-277, Political Communication in Times of Spectacularisation: Digital Narratives, Engagement, and Politainment
The aim of this study is to explore how digital entertainment games are used as spaces for political persuasion in electoral campaigns, by examining Joe Biden's use of Fortnite during the campaign for the 2020 US presidential election as a case study
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88225
Autor:
Lönnborn, Alexander
Arbetet undersöker hur musikens berättarfunktioner används som informationsgivare i spel och hur tekniken påverkat dessa funktioner. I undersökningen ingår två spel, Donkey Kong Country från 1994 och The Last of Us från 2013, som analyseras
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::c65c88d7473fc9ea96630334c5ca8363
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-92491
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-92491
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.