Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"analytic rubric"'
Autor:
Shilan Shafiei
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-21 (2024)
Abstract The present study aimed to develop an analytic assessment rubric for the consecutive interpreting course in the educational setting in the Iranian academic context. To this end, the general procedure of rubric development, including data pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fab830c404746c7a682f29a895faec1
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 5743-5759 (2024)
This study aims to address a research gap concerning valid and reliable analytic rubrics for assessing students’ performance on Model-Eliciting Activities (MEAs), an extensively researched category of well-structured modeling activities, with a spe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77cd5e01154e46c78bf2fd5d08f9ead8
İlkokul Düzeyinde Yapılandırmacılık Temelli Öykü Değerlendirmeye Yönelik Rubrik Geliştirme Çalışması
Autor:
Özay Karadağ, Funda İnan Yıldız
Publikováno v:
Ana Dili Eğitimi Dergisi, Vol 11, Iss 4, Pp 936-950 (2023)
Bu çalışmanın amacı, ilkokul düzeyinde yapılandırmacılık temelli öykü değerlendirmeye yönelik bir araç geliştirmektir. Çalışma grubu, İstanbul ili Küçükçekmece’de bir devlet ilkokulunda 4. sınıfta okuyan 30 öğrenciden ol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/306b1c8ee99d422db8352841e78bde70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Writing assessment relies closely on scoring the excellence of a subject’s thoughts. This creates a faceted measurement structure regarding rubrics, tasks, and raters. Nevertheless, most studies did not consider the differences among raters systema
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76e7ea9282794ffaab4294a5a5d7a3c8
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
IntroductionThe Framework for K-12 Science Education (the Framework) and the Next- Generation Science Standards (NGSS) define three dimensions of science: disciplinary core ideas, scientific and engineering practices, and crosscutting concepts and em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/baa74762c86f421581e14fa8977f9371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.