Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"analytic assessment"'
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-22 (2019)
Abstract Background In our research project, we have developed a scoring rubric for a second language (L2) summary writing for English as a foreign language (EFL) students in Japanese universities. This study aimed to examine the applicability of our
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81bbb0f9357746eaa345d00cf4087a53
Publikováno v:
Scripta Manent, Vol 13, Iss 1, Pp 45-64 (2018)
Analytic assessment of discipline-specific summaries is a demanding task that may involve several criteria and more raters. Further impediments to the habitual use of analytic assessment of summaries in ESP classrooms are related to the development o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2edefbef60914b8f9c944866d6d64372
Publikováno v:
Languages, Vol 6, Iss 4, p 204 (2021)
Assessment of foreign/second language (L2) oral proficiency is known to be complex and influenced by the local context. In Sweden, extensive assessment guidelines for the National English Speaking Test (NEST) are offered to teachers, who act as rater
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f1fb59678de48cd942977c4b5c84b2f
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 9, Iss 1, Pp 1-22 (2019)
Background In our research project, we have developed a scoring rubric for a second language (L2) summary writing for English as a foreign language (EFL) students in Japanese universities. This study aimed to examine the applicability of our five-dim
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GERSTEIN, DEAN1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Addiction. Jun2006, Vol. 101 Issue 6, p903-904. 2p.
Summary writing is a widely used professional and academic skill. As a reading-to-write task, summaries are useful for LSP classes as they develop both reading and writing skills within a specific field. Assessment of summaries is done using differen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::becd40fa240193604bc74c9ff50e389e
https://www.bib.irb.hr/1049317
https://www.bib.irb.hr/1049317