Zobrazeno 1 - 10
of 1 915
pro vyhledávání: '"analogical method"'
Publikováno v:
In Heliyon September 2023 9(9)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duerr, Ryan
Publikováno v:
Journal of Theta Alpha Kappa. Fall2022, Vol. 46 Issue 2, p9-22. 14p.
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 9, Pp e19424- (2023)
This study was carried out to determine the best ring size for a certain yarn count. In a ring frame with three separate rings of varying sizes, 20s/1 kW yarn was created. The spinning method used the same ring speed, twist, ring traveller, and space
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23746de7e1664384ba96a2bc0acbaf03
Autor:
Zara Mehrnoosh, Sabrina Fusi
Publikováno v:
Formare, Vol 16, Iss 1 (2016)
Today in Italy 20-25% of students in primary school is reported to have difficulties with mathematical skills, although several researchers have noticed a man’s natural predisposition towards numbers. In the light of this high number of reports bec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/493f015c2cb84218a2b53f346a3f758b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berard, Tim J.
Publikováno v:
Qualitative Sociology Review; Dec2005, Vol. 1 Issue 2, p43-64, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehrnoosh, Zara, Fusi, Sabrina
Publikováno v:
Form@re : Open Journal per la Formazione in Rete, Vol 16, Iss 1 (2016)
Today in Italy 20-25% of students in primary school is reported to have difficulties with mathematical skills, although several researchers have noticed a man’s natural predisposition towards numbers. In the light of this high number of reports bec
Autor:
Tim J. Berard
Publikováno v:
Qualitative Sociology Review. 1:43-64
This paper examines expert testimony advocating the inclusion, in proposed hate-crime legislation, of crimes motivated by gender bias. The design and rhetoric of such testimony evidences formal properties. Precisely because these properties are forma