Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ammonium transporter genes"'
Publikováno v:
Frontiers in Plant Science, Vol 14 (2023)
Rice root characteristics are tightly associated with high-efficient nitrogen uptake. To understand the relationship of root plastic responses with nitrogen uptake when reducing nitrogen application for green rice production, a hydroponic experiment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d773a34a259e40c6b43058186cac1a93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Treseder, KK; Berlemont, R; Allison, SD; & Martiny, AC. (2018). Nitrogen enrichment shifts functional genes related to nitrogen and carbon acquisition in the fungal community. SOIL BIOLOGY & BIOCHEMISTRY, 123, 87-96. doi: 10.1016/j.soilbio.2018.05.014. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7kn6t8ch
To better understand mechanisms of carbon (C) and nitrogen (N) dynamics under anthropogenic N enrichment, we examined frequencies of C- and N-targeting genes in litter fungi. In particular, we tested the hypothesis that N enrichment selects for C-tar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ac6b51a1c8ebe5568e2d469d6a8870aa
https://escholarship.org/uc/item/7kn6t8ch
https://escholarship.org/uc/item/7kn6t8ch
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.