Zobrazeno 1 - 10
of 6 126
pro vyhledávání: '"ambiguousness"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Circuits and Systems for Video Technology. 32:6058-6072
Publikováno v:
Медицинский совет, Vol 0, Iss 9, Pp 54-57 (2016)
The issue of diagnostics and therapy of chronic tonsillitis remains the most difficult and urgent in otorhinolaryngology. Detection of titers to streptolysin Beta-hemolytic streptococcus when determining the therapeutic tactics and management of pati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c56369c092d946a9a92e0d677f1c8be9
Autor:
Vasilescu, Paul
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes Bolyai - Iurisprudentia. 60(1):5-20
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=78906
Autor:
Raufast, L.
Publikováno v:
In Pratiques psychologiques 2009 15(3):301-310
Autor:
Wenyu Qi, Mário S. Ming Kong
Publikováno v:
Creating Through Mind and Emotions ISBN: 9780429299070
UIDB/04666/2020 UIDP/04666/2020 Space is the carrier of life and the inspiration of emotions. This chapter uses the emotional space definition and analyzes the shaping and performance of ambiguity in emotional space. Explain that architects not only
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df357af6a98800fd054a39f36d767fed
https://doi.org/10.1201/9780429299070-16
https://doi.org/10.1201/9780429299070-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kyung-Ran Lee
Publikováno v:
Institute of British and American Studies. 49:3-30