Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"alternative grading"'
Autor:
Felten, Peter, Meinking, Kristina
Publikováno v:
Change. Jan/Feb2024, Vol. 56 Issue 1, p65-72. 8p.
Autor:
Emily L. Hackerson, Tara Slominski, Nekeisha Johnson, John B. Buncher, Safana Ismael, Lauren Singelmann, Alexey Leontyev, Alexander G. Knopps, Ariana McDarby, Jonathan J. Nguyen, Danielle L. J. Condry, James M. Nyachwaya, Kathryn T. Wissman, William Falkner, Krystal Grieger, Lisa Montplaisir, Angela Hodgson, Jennifer L. Momsen
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 6, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract Alternative grading strategies are increasingly popular in higher education, but research into the outcomes of these strategies is limited. This scoping review aims to provide an overview of the relevant research regarding alternative gradin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b32cae66e301486f8b81970ac397d2d0
Autor:
Joshua D. Hartman, Jack F. Eichler
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1224 (2024)
Specifications and mastery grading schemes have been growing in popularity in higher education over the past several years, and reports of specifications grading and other alternative grading systems are emerging in the chemistry education literature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aed0853e4d4949589732010ad68ecb34
Autor:
Matthew J. Mio
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The global pandemic forced educators at all levels to re-evaluate how they would engage content, generate relevance, and assess the development of their students. While alternative grading strategies were not necessarily new to the world of chemical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ee484a6e9df412f939dd450ae653c46
Autor:
Earl, Dennis
Publikováno v:
Teaching Philosophy. Jun2024, Vol. 47 Issue 2, p286-292. 7p.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Specifications-based grading is an alternative grading scheme that emphasizes student proficiency of learning objectives. Course grades are determined by the number of objectives completed rather than the number of points accumulated. At the Universi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/937e4d16f6704c68a852c5da901ac4ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 11 (2023)
Failure is often taken as a given in higher education, as an inevitable part of learning new things. Yet, it remains a part of learning that students tend to fear, and faculty tend to neglect. As faculty, we do not always strategize with or leverage
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf8987bbff274efda6a3e7d1103d48e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.