Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"alternate reality game"'
Autor:
Anthony Bekirov, Thibaut Vaillancourt
Publikováno v:
AN-ICON, Vol 2, Iss II (2023)
In this paper, we examine a new set of hybrid ludic practices utilizing cross-media narration that emerged with the rise of the Internet commonly called Alternate Reality Games. However, we propose to coin the term Alternate Virtuality Games (or AVG)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4614005062f1431db97a959ecda38833
Publikováno v:
Aslib Journal of Information Management, 2017, Vol. 69, Issue 2, pp. 230-254.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AJIM-11-2016-0185
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wen, Ruoyu
This study introduces a comprehensive taxonomy for categorizing participants in Alternate Reality Games (ARGs). The taxonomy emerges from a meticulous analysis of player motivations and behaviors within a self-designed ARG project. By scrutinizing ga
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-509371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domenico Morreale, Giulia Bertone
Publikováno v:
Digital Studies, Vol 6, Iss 3 (2015)
"Aequilibrium" is a transmedia and location-based experience which engages players in an adventure that blurs the boundaries between digital and physical spaces, imaginary and real people from the local community. The project is the first Italian Alt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0a704adf33a45808458c5a42399ae2c
Autor:
Sandra Esther Suarez-Chavez, Diego Dario López-Mera, Sandra Viviana Osorno-Taborda, Brayan Camilo Hernández-Montoya, Eider Hernán Pérez-Rojas, Ana Catalina Archila-Gutiérrez
Publikováno v:
Cultura, Educación, Sociedad, Vol 10, Iss 2, Pp 123-136 (2019)
CULTURA EDUCACIÓN Y SOCIEDAD
REDICUC-Repositorio CUC
Corporación Universidad de la Costa
instacron:Corporación Universidad de la Costa
CULTURA EDUCACIÓN Y SOCIEDAD
REDICUC-Repositorio CUC
Corporación Universidad de la Costa
instacron:Corporación Universidad de la Costa
This article analyzes the perceptions and preferences that first-semester students have of the technological programs of the Engineering and Business Sciences faculties of the Antonio José Camacho University Institution - Colombia (UNIAJC for its ac
Publikováno v:
COMPSAC
The project aims to test the effectiveness of applying the principles of experiential learning within a university course. In particular, the objective of the paper is to investigate the educational effectiveness of the Alternate Reality Games (ARGs)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::444591f20407f3e49f5634b4e9bcff21
http://hdl.handle.net/11583/2966319
http://hdl.handle.net/11583/2966319
Autor:
Karleen Groupierre, Edwige Lelièvre
Publikováno v:
Sociétés-Revue des sciences sociales et humaines
Sociétés-Revue des sciences sociales et humaines, De Boeck 2016, 134 (4), pp.67. ⟨10.3917/soc.134.0067⟩
Sociétés-Revue des sciences sociales et humaines, De Boeck 2016, 134 (4), pp.67. ⟨10.3917/soc.134.0067⟩
International audience; Alternate Reality Games have a growing success and tell so much about their immersive aspect that we could question if this ludic form could be a paradigm of immersion. But, on what interaction forme is about ? Are these games