Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"al Shamali, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khoursheed, M. A., Al-Asfoor, M., Al-Shamali, M., Ayed, A. K., Gupta, R., Dashti, H. M., Behbehani, A. I.
BACKGROUND: Gastro-oesophageal reflux (GERD) is a common condition. Many patients respond to conservative therapy. Severe symptomatic cases and those who fail medical treatment are referred to surgery. The long-term results of open fundoplication sur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::3231f0b88ec0c9e43405ed268ea7ae6b
https://europepmc.org/articles/PMC2503365/
https://europepmc.org/articles/PMC2503365/
Autor:
Al-Shamali, M. A.
The third chapter summarizes the investigation of acid-catalyzed reactions of epoxides to form carbonyl compounds using different acidic zeolites. Initial reaction involved styrene oxide as a model example, which had been reported to be converted to
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.635724
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.