Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"airline customer satisfaction"'
ANALYZING THE IMPACT OF FEATURE SELECTION USING INFORMATION GAIN FOR AIRLINES' CUSTOMER SATISFACTION
Publikováno v:
Malaysian Journal of Computing, Vol 9, Iss 1, Pp 1673-1689 (2024)
Feature selection has become a focus of research in many fields that deal with machine learning and data mining because it makes classifiers cost-effective, faster, and more accurate. In this paper, the impact of feature selection using filter method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8442935db4a34ab5841ffdeaeb7ee156
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 4(3):70-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=691590
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi, Vol 4, Iss 3, Pp 70-81 (2012)
It is essential to understand the factors that influence service purchasing preferences of customers, as well as degree of these factors in determining customer satisfaction, in order to help compalies operating in airline transport to have presence