Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"ai-based chatbot"'
Publikováno v:
مجلة بيت المشورة, Iss 21, Pp 243-275 (2024)
global Islamic finance industry has experienced significant growth in recent years, establishing Islamic financial institutions (IFIs) as prominent players in the international financial landscape. To maintain competitiveness and sustainability, IFIs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83d52d04b2c045c2af729c550493d758
Autor:
Natanael Karjanto
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 20, Iss 9, Pp 16551-16595 (2023)
We explored some common challenges faced by undergraduate students when studying linear algebra, particularly when dealing with algorithmic thinking skills required for topics such as matrix factorization, focusing on (orthogonal) diagonalization and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5af658dfff46149291607cc21bd23c
Autor:
Hoa Dinh, Thien Khai Tran
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 22, p 12446 (2023)
The digital transformation has created an environment that fosters the development of effective chatbots. Through the fusion of artificial intelligence and data, these chatbots have the capability to provide automated services, optimize customer expe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbd65cbc2d634eb391a51bb1824d10e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
HICSS
Based on recent advances in Artificial Intelligence (AI), chatbots are now increasingly offered as an alternative source of customer service. For their uptake user trust in critical. However, little is known about how these interfaces fundamentally i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::733df09cdae287348af2c976e5015b1b
http://www.alexandria.unisg.ch/261575/
http://www.alexandria.unisg.ch/261575/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.