Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"aging knowledge"'
Publikováno v:
Frontiers of Nursing, Vol 6, Iss 3, Pp 211-216 (2019)
To investigate the attitude and knowledge score of the elderly in different majors.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ab27821c413426aa602c4fbf33aa3c0
Autor:
陳毓璟 Stephanie Yu-Ching Chen
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 59, Iss 3, Pp 1-28 (2014)
本研究旨在探討代間學習策略融入「社會老年學」課程之學習歷程與成效,採質量並重的混合研究。透過不等組前後測準實驗設計和對照質性資料之交叉檢視,來探究課程中代間互動與學習
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/079a1f81b02145c9b1b7dfaccad036f1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers of Nursing, Vol 6, Iss 3, Pp 211-216 (2019)
Objective To investigate the attitude and knowledge score of the elderly in different majors. Methods A total of 265 students were surveyed by self-designed questionnaire that consists of three parts: general information, Kogan’s attitude toward ol
Publikováno v:
Medica Jadertina
Volume 48
Issue 3
Volume 48
Issue 3
Istraživanja u području kognitivnog starenja sve više naglašavaju važnost ispitivanja stereotipa o starijim osobama, tzv. ageizam, kod stručnjaka u skrbi za starije. Prisutnost stereotipa i predrasuda kod stručnjaka u skrbi za starije, može d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::03423667070adfa7ae12004a2fad602e
https://www.bib.irb.hr/900190
https://www.bib.irb.hr/900190
Autor:
Matthew, Calamia, Celinda, Reese-Melancon, Katie E, Cherry, Karri S, Hawley, S Michal, Jazwinski
Publikováno v:
The Yale Journal of Biology and Medicine
The authors examined the factor structure of the Knowledge of Memory Aging Questionnaire (KMAQ) [1] using confirmatory factor analysis in a lifespan sample of 933 individuals who ranged in age from 18 to 101. Participants were college students at Lou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.