Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"aggregate context variables"'
Autor:
巫博瀚 Po-Han Wu, 賴英娟 Ying-Chuan Lai
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 56, Iss 3, Pp 119-149 (2011)
本研究以學習情緒的控制價值理論為基礎,探討個人與學校層次變項對學習情緒之影響。研究資料係取自PISA 2006所釋出之階層巢套資料,有效樣本為8,678 名(女生4,134 名、男生4,544 名)來自2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aaab7016cece447bb805d6eedb4dcb1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaihoi, Chelsea A.1 (AUTHOR) cad4am@virginia.edu, Braun, Summer S.2 (AUTHOR), Bottiani, Jessika H.3 (AUTHOR), Bradshaw, Catherine P.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Oct2023, Vol. 60 Issue 10, p4117-4142. 26p. 6 Charts.
Autor:
Beckmann, Janina
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education; Oct 2021, Vol. 42 Issue 7, p968-988, 21p
Autor:
Scherer, Margarete1
Publikováno v:
Journal of Common Market Studies. Jul2015, Vol. 53 Issue 4, p893-909. 17p. 2 Charts, 1 Graph.