Zobrazeno 1 - 10
of 8 138
pro vyhledávání: '"age of teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
V. F. Pugach
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 32, Iss 3, Pp 118-133 (2023)
The paper presents results of analyzing age structure of Russian state universities teaching staff and its dynamics in the post-Soviet period. It is shown that due to the rapid decline after 2010 in the proportion of young people under 30 years of ag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59e93eac92ee46a4a5032393299d6ba8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GOELZER, JULIANA1 :julianagoelzer@yahoo.com.br, ILGO HENZ, CELSO1 celsoufsm@gmail.com
Publikováno v:
Inter-Ação. 2021 Special Issue, Vol. 46, p1086-1101. 16p.
Autor:
Almourtada, Maria, Ovanesian, Isabella
This study focuses on exploring and understanding teachers' perceptions of inclusion within the context of School-Age Educare. The research aims to investigate how teachers describe, experience, and navigate the concept of inclusion, as well as ident
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-54033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Early Childhood Special Education. 14:509-514
The study was carried out to investigate how teachers' perceptions of stressors on their job performance differ by age in Ika South Local Government Area of Delta State. To address the problem of the study, two hypotheses were formulated and were tes