Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"african language dictionaries"'
Autor:
Elsabé Taljard, Danie Prinsloo
Publikováno v:
Lexikos, Vol 29, Pp 199-223 (2019)
Children's dictionaries are instrumental in establishing a dictionary culture and are the gateway to sustained and informed dictionary use. It is therefore surprising that very little attention is paid to these dictionaries in scholarly research. In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/921f04072e144360bf9ac566cfa18c21
Autor:
D.J. Prinsloo, Elsabé Taljard
Publikováno v:
Lexikos, Vol 27, Pp 427-456 (2017)
African Language Lexicography: Yesterday, Today and Tomorrow. This article aims to give a perspective on African language lexicography's response to developments in international lexicographic practice in relation to new trends and changes mainly bro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f7189c00ac74130a25c45b010690fb0
Autor:
Taljard, Elsabé, Prinsloo, Danie
Publikováno v:
Lexikos; Vol. 29 (2019); 199-223
Children's dictionaries are instrumental in establishing a dictionary culture and are the gateway to sustained and informed dictionary use. It is therefore surprising that very little attention is paid to these dictionaries in scholarly research. In
Autor:
Prinsloo, D.J., Taljard, Elsabé
Publikováno v:
Lexikos, Volume: 27, Pages: 427-456, Published: 2017
Hierdie artikel het ten doel om 'n perspektief te bied op Afrikataalleksikografie se reaksie op ontwikkelings in die internasionale leksikografiepraktyk met betrekking tot nuwe tendense en veranderinge wat hoofsaaklik deur die elektroniese era teweeg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::67eb34d6ebfc7932c1a49bdfc1bd627e
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2224-00392017000100018&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2224-00392017000100018&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.