Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"affiliation motives"'
Publikováno v:
四国大学紀要 = Bulletin of Shikoku University. 57:1-11
Publikováno v:
四国大学紀要 = Bulletin of Shikoku University. 50:41-49
Тема вÑпÑÑкной квалиÑикаÑионной ÑабоÑÑ: «ÐÑÐ¸Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸ÑеÑкие оÑобенноÑÑ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::24927ab7701af18e704c58fe1d447e1f
Publikováno v:
人文・社会科学論集 = Toyo Eiwa Journal of the humanities and social sciences. 31:63-80
This study examined desirable self-expression in interpersonal situations along four dimensions: open expression, control of emotion, consideration for others, and self-direction. Additionally, the study analyzed whether achievement and affiliation m
Autor:
Yumiko, Yazaki, Shinji, Nakamura
Publikováno v:
日本福祉大学全学教育センター紀要 = The journal of University Educational Center. 1:3-9
本研究ではインターンシップ経験により変化する学生のコンピテンシーについて検討することを目的とし, 個人特性としての達成・親和動機とインターンシップ先の研修の型 (日常業
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tanno, Syota, Maeda, Kenichi
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 6:163-174
Amae has been discussed as a social behavior of Japanese people. The authors reviewed an antecedent study which developed amae scale and indicated the problems of amae questionnaire of the study and developed new amae questionnaire which consisted 2
Autor:
Jeffrey, Jennifer A.
Publikováno v:
Electronic Thesis and Dissertation Repository
Using human brands (also termed “celebrities”) as product endorsers is a popular marketing tool. Although human brands are traditionally regarded as aspirational others, a concept based on reference group literature, no research has examined whet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::59d03f5d20b2987853f8e5d90cd92736
https://ir.lib.uwo.ca/etd/3238
https://ir.lib.uwo.ca/etd/3238
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.