Zobrazeno 1 - 10
of 833
pro vyhledávání: '"affective teaching"'
Although nursing education today offers copious amounts of information geared to test preparation, it does not adequately harness the emotional intelligence of individual studentsóa quality that can greatly enrich the nursing profession. This expert
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pryse, Marjorie
Publikováno v:
Women's Studies Quarterly, 1997 Apr 01. 25(1/2), 174-182.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40005428
Autor:
Yang, Chia-Hao
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 15 February 2012 39(3):2501-2508
Autor:
Fleming, David H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Sep2014, Vol. 46 Issue 10, p1160-1173. 14p.
Autor:
Shechtman *, Zipora1 (AUTHOR), Leichtentritt, Judy1 (AUTHOR) ziporas@construct.haifa.ac.il
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Oct2004, Vol. 27 Issue 3, p323-333. 11p. 1 Chart.
Publikováno v:
看護学研究紀要(E-ISSN 2434-7566). 5(1):15-23
【目的】高等教育においては、認知、運動、情緒面これら3つの要素の向上を心理教育学者のブルームは提唱した。ブルームの3要素は、高等教育における思考能力を促進するため、わが