Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"affective systems"'
Autor:
Julien Agaësse, Claire Chaplier
Publikováno v:
Recherches en didactique des langues et des cultures, Vol 22, Iss 1 (2024)
Games have long been used in education. Additional language teaching is no exception. However, little research has been conducted on its influence on learners' engagement in the development of their language skills or on the facilitating emotions it
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7136380b11b3446484d3da0cefe22b2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paola Manfredi, Elena Massardi
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This work describes in detail the use of a new tool, a web-app, based on the conceptual framework of affective neuroscience, in particular on Panksepp’s 7 basic emotional systems. Affective neuroscience has been used effectively in many areas, but
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a0bb6600cca4cb4b6a8c8a6a4680ba6
Autor:
Agaesse, Julien
Publikováno v:
Education. Université Toulouse le Mirail-Toulouse II, 2021. Français. ⟨NNT : 2021TOU20089⟩
This work is a transdisciplinary research-intervention, principally in the field of language didactics. Its aim is to observe the role that emotions play in the development of the skills of Japanese learners who play board and card games in French as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______177::d8b9680edadab81b58f6ea1bbf7f5788
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03549059/file/Agaesse_Julien.pdf
https://tel.archives-ouvertes.fr/tel-03549059/file/Agaesse_Julien.pdf
Autor:
Skowron, Marcin, author, Rank, Stefan, author
Publikováno v:
Collective Emotions, 2014.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199659180.003.0027
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.