Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"affective styles"'
Autor:
Vany Mol K.S., Eslavath Rajkumar, R. Lakshmi, Romate John, Saniya M. Sunny, Allen Joshua George, Shivanand Pawar, John Abraham
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractAcademic procrastination is one of the main problems students encounter during studying. It affects their mental health, academic performance, and even everyday activities. A lack of time management was once thought to be the cause of procras
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ba688c5639f46be84f0d4e4bcb7d439
Autor:
Lazović Nataša R., Marković Emilija I.
Publikováno v:
Baština, Vol 2022, Iss 57, Pp 437-450 (2022)
Emotional regulation is one of the components of emotional intelligence that is very important for the development of the person and the quality of life in adulthood. Growing up, in a relationship with family, then with peers and finally with partner
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1aed84e462654fe7837b3a3e424b309f
Publikováno v:
Current Swedish Archaeology, Vol 29, Iss 1 (2021)
In the eleventh century AD, the Scandinavian countries were in the final stage of the process of conversion to Christianity. Local and regional processes of negotiations towards a Christian hegemony took various courses in different parts of Scandina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee49212bea9d448ba5a6307074c74642
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Emotion regulation, as an important facet of teachers self-regulatory competence, not only influences teachers well-being (e.g. their affect) but also the quality of classroom interactions. This study examines how teachers affective styles of suppres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3941::e13ddc0791c1ebdab2fefc1b15d139b9
Publikováno v:
Volume: 31, Issue: 4 1599-1623
Toplum ve Sosyal Hizmet
Toplum ve Sosyal Hizmet
Professionals who provide psycho-social support to individuals should be able to adjust (control) their emotions during the work process, have social skills, and be aware of negative evaluation. In this context, the aim of this study was to investiga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::4791c44db4487b17d13cc1814f7ccb5f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tsh/issue/57562/754868
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tsh/issue/57562/754868
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Köse, Fulya
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının duygu ve kişilik özellikleri ile öğretim yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesidir. İlişkisel tarama modelinde gerçekleştirilen bu araştırmanın evrenini 2017-2018 eğitim-öğret
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::8cb729adc8855827c9b8f3e85308bcd9
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/204938
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/204938