Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"affective perception"'
Publikováno v:
Royal Society Open Science, Vol 9, Iss 11 (2022)
Can a name (i.e. verbal context) change how we react to and perceive an object? This question has been addressed several times for chemosensory objects, but appears unanswered for touch. To address this, two studies were run. In each, we allocated pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2252e28a0f724e0bbdbbde4171e60a96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poellner, Peter, author
Publikováno v:
Value in Modernity : The Philosophy of Existential Modernism in Nietzsche, Scheler, Sartre, Musil, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192849731.003.0004
Autor:
Poellner, Peter, author
Publikováno v:
Value in Modernity : The Philosophy of Existential Modernism in Nietzsche, Scheler, Sartre, Musil, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192849731.003.0005
Autor:
Imran Khan, Lola Cañamero
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 9 (2022)
In dynamic (social) environments, an affective state of “stress” can be adaptive and promote agent wellbeing, but maladaptive if not appropriately regulated. The presence of (and interactions with) affect-based social support has been hypothesise
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1389ac6e59ec46bc912d19249df868f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Vignemont, Frédérique, author, Serino, Andrea, author, Wong, Hong Yu, author, Farnè, Alessandro, author
Publikováno v:
The World at Our Fingertips : A Multidisciplinary Exploration of Peripersonal Space, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198851738.003.0001
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 7, Iss 1 (2020)
In India growth of private label brands corresponds with the increasing share of organized retailing. The consumer perceptions of private label apparel brands of retail department stores have been examined by means of structural equation modelling ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01121290ff354ec88944200aad957fa9
Autor:
Masahiro Matsuo, Fumi Masuda, Yukiyoshi Sumi, Masahiro Takahashi, Atsushi Yoshimura, Naoto Yamada, Hiroshi Kadotani
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 13 (2019)
Music is commonly used to modify mood and has attracted attention as a potential therapeutic intervention. Despite the well-recognized effects of music on mood, changes in affective perception due to music remain majorly unknown. Here, we examined if
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4740b4f27144debb8fbfb6fe55347e2