Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"affective outcomes"'
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2022, Vol. 6, Issue 5, pp. 2222-2240.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHTI-05-2022-0178
Autor:
Stefano Scippo
Publikováno v:
Ricerche di Pedagogia e Didattica, Vol 18, Iss 3, Pp 43-57 (2023)
This study aims to contribute to the evaluation of Montessori education in Italian primary schools, examining a) its impact on academic and socio-affective outcomes; b) teacher profiles and the fidelity of their implementation. The results show that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcd3d2bdd2cb419887b02b0270b1f0a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea Duarte-Díaz, Lilisbeth Perestelo-Pérez, Amado Rivero-Santana, Wenceslao Peñate, Yolanda Álvarez-Pérez, Vanesa Ramos-García, Himar González-Pacheco, Libertad Goya-Arteaga, Miriam de Bonis-Braun, Silvia González-Martín, Yolanda Ramallo-Fariña, Carme Carrion, Pedro Serrano-Aguilar
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
IntroductionThe aim of this systematic review is to assess the relationship between patient empowerment and other empowerment-related constructs, and affective symptoms and quality of life in patients with type 2 diabetes.MethodsA systematic review o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9dce9be29944e3aaa0be4f89e80596a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7291471734994e5fa4a8848986bcf8e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 14 (2020)
Past empirical studies have suggested that older adults preferentially use gaze-based mood regulation to lessen their negative experiences while watching an emotional scene. This preference for a low cognitively demanding regulatory strategy leaves o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c49f32f830374c1ea91a9cdd6c7499ca