Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"affective needs"'
Autor:
Roy Rillera Marzo, Hana W. Jun Chen, Absar Ahmad, Hui Zhu Thew, Ja Shen Choy, Chee Han Ng, Chen Loong Alyx Chew, Petra Heidler, Isabel King, Rajeev Shrestha, Farzana Rahman, Jehan Akhter Rana, Tornike Khoshtaria, Arian Matin, Nugzar Todua, Burcu Küçük Biçer, Erwin Faller, Randy A. Tudy, Aries Baldonado, Criselle Angeline Penamante, Rafidah Bahari, Delan Ameen Younus, Zjwan Mohammed Ismail, Masoud Lotfizadeh, Shehu Muhammad Hassan, Rahamatu Shamsiyyah Iliya, Asari E. Inyang, Theingi Maung Maung, Win Myint Oo, Ohnmar Myint, Anil Khadka, Swosti Acharya, Soe Soe Aye, Thein Win Naing, Myat Thida Win, Ye Wint Kyaw, Pramila Pudasaini Thapa, Josana Khanal, Sudip Bhattacharya, Khadijah Abid, Mochammad Fahlevi, Mohammed Aljuaid, Radwa Abdullah El-Abasir, Mohamed E. G. Elsayed
Publikováno v:
Archives of Public Health, Vol 82, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Excessive or inappropriate use of social media has been linked to disruptions in regular work, well-being, mental health, and overall reduction of quality of life. However, a limited number of studies documenting the impact of soc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87da84df14d4465483e4526b98b6d41a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maha Abboud, Simon Goodchild, Barbara Jaworski, Despina Potari, Aline Robert, Janine Rogalski
This paper examines the interactions between teachers’ decisions, discourses and acts, and the intended students’ learning. The focus is theoretical and methodological as it attempts to exemplify theoretical perspectives in studying mathematics t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::041905587ba6247a3d9eb6bc86484762
http://journals.openedition.org/adsc/514
http://journals.openedition.org/adsc/514
Autor:
Mortezā Manteghi
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 8, Iss 1, Pp 52-74 (2009)
Religous textbooks are intended to present a divine value system to their audiences. The target adolescents and youth, on the other hand, are not only involved in puberty developments and try to find their own identity, but also, they are living in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdff34bd9e5b445fbe1fe9c299af7a38
Autor:
John Cowan
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 9 (2015)
Research in the past 25 years has established a relationship between self-efficacy and attendant academic performance. These findings are critically summarised. Their implications for possible enhancement of current tutorial practice, in the form of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f35560535ec84838b247f0e3f36df388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.