Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"affective learning design"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThis paper deals with the question on how sport performances may be influenced by internal, emotional processes, which stem from outside feedback.MethodsIn terms of methods, players’ subjective performance ratings for four experimental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c48c3af5c42403e901da27067f83dcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Enhancing practice design is critical to facilitate transfer of learning. Considerable research has focused on the role of perceptual information in practice simulation, yet has neglected how affect and cognition are shaped by practice environments a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6df6283e065a400696ad3054b6aa4b76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
© 2019, © 2019 Informa UK Limited, trading as Taylor & Francis Group. Understanding performance behaviours provides useful information for practitioners that can assist with the design of tasks to enhance the specificity of practice. In this study,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fbfd1f4e187919e3b1cafb5acb5d1e6c
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8y5zz/the-role-of-elite-coaches-expertise-in-identifying-key-constraints-on-long-jump-performance-how-practice-task-designs-can-enhance-athlete-self-regulation-in-competition
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8y5zz/the-role-of-elite-coaches-expertise-in-identifying-key-constraints-on-long-jump-performance-how-practice-task-designs-can-enhance-athlete-self-regulation-in-competition
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.