Zobrazeno 1 - 10
of 532
pro vyhledávání: '"affective design"'
Autor:
Yang Chun
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper firstly discusses the value significance of emotional packaging design, outlines its design principles and methods, and explains the thinking structure of emotional design. Secondly, the feature detection of symbolic graphics is realized u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59b76d291e494e738ce1a349d14de1fa
Augmented Reality Fraction Apps for Low Vision Alpha Generation Based on Affective Design Principles
Autor:
Aziz, Nurulnadwan, Ahmad, Siti Zulaiha, Wan A Rahman, Wan Rahzihan Zulnasyreeq, Supli, Ahmad Affandi, Mohd Redzwan, Fatimah Nur
Publikováno v:
TEM Journal. 11(3):1013-1019
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1061644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Axioms, Vol 12, Iss 10, p 904 (2023)
This paper presents a novel approach for individual design perception modeling using the YUKI algorithm-trained Fuzzy Inference System. The study focuses on understanding how individuals perceive design based on personality traits, particularly openn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0cb6a7dd0c24dba8df29cd1741c9d93
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Preservice teachers' preparedness, perception, and affect toward certain technology systems influence the student acquisition of science knowledge, process skills, teaching innovation, and willingness to use technology in their classroom. The purpose
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/585258db63a44ec5b2c475d4125598a0
Publikováno v:
Industria: Jurnal Teknologi dan Manajemen Agroindustri, Vol 9, Iss 2, Pp 134-142 (2020)
Abstrak Kemasan produk saat ini harus dapat memenuhi kebutuhan konsumen dengan persepsi berbeda-beda. Desain afektif untuk kemasan produk diperlukan untuk mengetahui respon atau emosi konsumen tehadap produk tersebut. Tujuan dari penelitian adalah
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f080b2fdf25c4795888f95b6834fa9b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.