Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"affective competencies"'
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 10, Iss 2, Pp 215-228 (2019)
A mathematics framework was developed to integrate problem-solving that incorporated simulation of real-life problems in the classrooms. The framework coined as the RECCE-MODEL emphasised understanding and thinking with a view on mathematics embedded
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3306ee276d9240e9baf9558f5d2f39ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ma. Liezel Bumanglag
Publikováno v:
Journal of Health and Caring Sciences, Vol 1, Iss 1 (2019)
Background: Affective competencies, as demonstrated by behaviors acted upon by people, are essential components in providing optimal care and receiving trust from patients and clients of physical (PTs) and occupational therapists (OTs). These, along
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebf706d20d6d415fb7d2755fb00ec2ae
Autor:
Eichbauer, Manuel
Globalization forces companies to find customers and cooperation partners on an international level. In this process, the salesforces of enterprises play a very important role since they represent the international companies to the outside world and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3361::63a88489dcb4e0568a20442acf4cb3d3
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 10, Iss 2, Pp 215-228 (2019)
Scopus-Elsevier
Chong, M S F, Shahrill, M & Li, H 2019, ' The integration of a problem-solving framework for Brunei high school mathematics curriculum in increasing student’s affective competency ', Journal on Mathematics Education, vol. 10, no. 2, pp. 215-228 . https://doi.org/10.22342/jme.10.2.7265.215-228
Scopus-Elsevier
Chong, M S F, Shahrill, M & Li, H 2019, ' The integration of a problem-solving framework for Brunei high school mathematics curriculum in increasing student’s affective competency ', Journal on Mathematics Education, vol. 10, no. 2, pp. 215-228 . https://doi.org/10.22342/jme.10.2.7265.215-228
A mathematics framework was developed to integrate problem-solving that incorporated simulation of real-life problems in the classrooms. The framework coined as the RECCE-MODEL emphasised understanding and thinking with a view on mathematics embedded
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.