Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"affective beliefs"'
Autor:
Carolyn A. Lin, Xiaowen Xu
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 10, Iss 8, p 295 (2021)
As the bottled water market is projected to grow continuously worldwide, so is the plastic waste that pollutes the environment. The beverage industry’s marketing campaigns have played an important role in sustaining the popularity of bottled water.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9683253fe3ad4979981b2d5d1997a713
Publikováno v:
Payesh, Vol 12, Iss 1, Pp 109-116 (2013)
Objective(s): To determine the effectiveness of an educational intervention for reducing Paan consumption among adolescents aged 12-14 years in Chabahr, Iran.Methods In this study (105) young adolescents were selected through random selection and div
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b848a3aaa584290aa552953092c31b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ambrose Hans G. Aggabao
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, Vol 3, Iss 4.5, Pp 138-149 (2015)
Path and factor analyses were used in this study to investigate direct and indirect influences of instructional interventions on achievement and retention of learning among freshmen students in Mathematics as mediated by affective beliefs. The varyin
Autor:
Runnalls, Cristina
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
In recent decades, the landscape of the U.S. classroom has been drastically changing. Schools at every level are enrolling increasingly higher numbers of culturally and linguistically diverse learners, many in the process of learning English. These s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.