Zobrazeno 1 - 10
of 1 963
pro vyhledávání: '"affective beliefs"'
Autor:
Robinson, Chadelle1 (AUTHOR) chadelle@nmsu.edu, Leonhardt, James M.2 (AUTHOR) jleonhardt@unr.edu
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing. Jan2018, Vol. 24 Issue 1, p39-55. 17p.
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise September 2013 14(5):786-792
Autor:
Forgasz, Helen J.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1995 Apr 01. 28(3), 219-239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482749
Autor:
Anderson, Eric C.1 ericmranderson@gmail.com, Barrett, Lisa Feldman2,3
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/24/2016, Vol. 11 Issue 8, p1-16. 16p.
Comparison of elicitation methods for moral and affective beliefs in the theory of planned behaviour
Publikováno v:
In Appetite 2006 47(2):244-252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eric C Anderson, Lisa Feldman Barrett
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 11, Iss 8, p e0160424 (2016)
People believe they experience the world objectively, but research continually demonstrates that beliefs influence perception. Emerging research indicates that beliefs influence the experience of eating. In three studies, we test whether beliefs abou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4edf3e1ce2ae4bad9584f0daf66186d6
Autor:
Ambrose Hans G. Aggabao
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, Vol 3, Iss 4.5, Pp 138-149 (2015)
Path and factor analyses were used in this study to investigate direct and indirect influences of instructional interventions on achievement and retention of learning among freshmen students in Mathematics as mediated by affective beliefs. The varyin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.