Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"aesthetic knowing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pretorius, J.
Published Article
In this article the author analyzes the types of knowledge and learning involved when educationalists study works of art to further their professional development. A theoretical background of experiential learning is presented.
In this article the author analyzes the types of knowledge and learning involved when educationalists study works of art to further their professional development. A theoretical background of experiential learning is presented.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11462/655
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YILDIRIM, Alev
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 1 69-76
Balıkesir Sağlık Bilimleri Dergisi
Balıkesir Sağlık Bilimleri Dergisi
Bilmenin çeşitli formları vardır. Bilmenin formları insanın tarihsel gelişim süreci içerinde oluşmuş, hayata ve evrene, insan ilişkilerine ait çeşitli tutumlarını ifade eder. Estetik göstergelerle oluşturulan sanatsal bir eser evren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::81c12115f2a115c487670f52f76e0f29
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirsbd/issue/38427/451882
https://dergipark.org.tr/tr/pub/balikesirsbd/issue/38427/451882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.