Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"advisee"'
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal, Vol 14, Iss 2, Pp 22-27 (2024)
Background: The demanding academic and professional environment faced by medical students renders them susceptible to mental health challenges. Tailored academic advising (AA) services are crucial in catering to the distinct requirements of medical s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee2f4fadb127488cbb04ef747170baed
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Communication is crucial in constructing the relationship between students and advisers, ultimately bridging interpersonal interactions. Only a few studies however explore the communication between postgraduate students and advisers. To fill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6a603476dd344198a5e554908f9f56b
Autor:
Binu James Mathew, Omer Ali Ibrahim
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThis study examines the effectiveness of the academic advising system in higher education institutions in Oman, with an emphasis on the College of Banking and Financial Studies in Muscat. The study adopted a sequential mixed approach (SMA), c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff25bada5a7a4bde830dcd6fadc71153
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Olhar de Professor; Bd. 25 (2022): Publicação Contínua; 1-24
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Continuous Publication; 1-24
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Publicación Continua; 1-24
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Publicação Contínua; 1-24
Olhar de Professor; v. 25 (2022): Publicação Contínua; 1-24
Olhar de Professor
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Continuous Publication; 1-24
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Publicación Continua; 1-24
Olhar de Professor; Vol. 25 (2022): Publicação Contínua; 1-24
Olhar de Professor; v. 25 (2022): Publicação Contínua; 1-24
Olhar de Professor
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
This article has as objective to present a part of a research already concluded that has as general aim to investigate, in the light of a dialogical perspective of discourse, the process of verbal interaction between supervisor and advisee in the pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::6c2fe76c7747fb77be226eb92edb2972
https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor/article/view/20919
https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor/article/view/20919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Learning Research Communications, Vol 5, Iss 2 (2015)
This study examined the specific interpersonal communication styles and behaviors of advisors and the expectations they have on their advisee’s level of satisfaction, as well as what characteristics lead to higher relational satisfaction in the adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/502e06bb622743a5b1d014ff19023bb4