Zobrazeno 1 - 10
of 10 221
pro vyhledávání: '"advisee"'
Autor:
Zhang, Yan1,2 (AUTHOR), Wu, Peipei1 (AUTHOR), Xie, Simiao1,3 (AUTHOR), Hou, Yan1,4 (AUTHOR), Wu, Huifen5 (AUTHOR) Wuhuifen@hust.edu.cn, Shi, Hui6 (AUTHOR) dlshihui@163.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 5/23/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-11. 11p.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Communication is crucial in constructing the relationship between students and advisers, ultimately bridging interpersonal interactions. Only a few studies however explore the communication between postgraduate students and advisers. To fill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6a603476dd344198a5e554908f9f56b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abilio Martins, Vinicius viniciusabilio@gmail.com, da Silva, Sheila sheilasilva1917@hotmail.com, Pereira da Luz, Igor i.pereiradaluz@gmail.com
Publikováno v:
Revista de Educação e Pesquisa em Contabilidade. jan-mar2021, Vol. 15 Issue 1, p27-45. 19p.
The advisor-advisee relationship represents direct knowledge heritage, and such relationship may not be readily available from academic libraries and search engines. This work aims to discover advisor-advisee relationships hidden behind scientific co
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.07097
Advisor-advisee relationship is important in academic networks due to its universality and necessity. Despite the increasing desire to analyze the career of newcomers, however, the outcomes of different collaboration patterns between advisors and adv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.08743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2019 Oct 01. 88(4), 493-508.