Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"advice and guidance"'
Publikováno v:
ESC Heart Failure, Vol 8, Iss 6, Pp 5600-5605 (2021)
Abstract Aims Evaluate whether UK National Institute for Health & Care Excellence (NICE) chronic heart failure (HF) guidelines can be safely and effectively refined through specialist referral management. Methods and results All referrals to a UK cen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eda847b3b43f4f50a3383cd3387cf674
Autor:
ミウラ, サトコ, MIURA, Satoko
Publikováno v:
教育実践学論集. 24:39-50
Autor:
Klein Austin Antonio, Joanna C. Balarbar, Orli Bailarie Monday G. Veloso, Cris Norman P. Olipas, Angelito I. Cunanan Jr.
The objective of this study was to create and evaluate an advice and guidance consultation system for a learning institution in Nueva Ecija, Philippines. The study employed a developmental research design and involved IT experts and end-users from va
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::c3653aa3b6c40d211bb385f5f039fa2f
https://zenodo.org/record/8084123
https://zenodo.org/record/8084123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ESC Heart Failure, Vol 8, Iss 6, Pp 5600-5605 (2021)
ESC Heart Failure
ESC Heart Failure
Aims Evaluate whether UK National Institute for Health & Care Excellence (NICE) chronic heart failure (HF) guidelines can be safely and effectively refined through specialist referral management. Methods and results All referrals to a UK centre 1/3/2
Autor:
Bryant, Antony, author
Publikováno v:
Grounded Theory and Grounded Theorizing : Pragmatism in Research Practice, 2017.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199922604.003.0018
Publikováno v:
Quyoum, A, Hordosy, R, Mittelmeier, J, Jones, S & McCaldin, T 2021, ' Career decisions of further education college students: Where does higher education 'fit in'? ', Widening Participation and Lifelong Learning, vol. 23, no. 1, pp. 54-78 . https://doi.org/10.5456/WPLL.23.1.54
In the context of a proliferation of post-16 options, the need for substantial individual financial investment in university education, and uncertainties of employment outcomes, this paper explores student agency and structural constraints around car
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.