Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"advertising systems"'
Autor:
Wenjian Xu, Shui Liu, Zulong Chen, Ying Zhou, Liangyue Li, Yangyang Wang, Quan Lu, Yuyang Ji, Jian Wan
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Sponsored search plays a major role in the revenue contribution of e-commerce platforms. Advertising systems are designed to maximize platform revenue, but other goals also need to be considered, such as user experience, advertiser utility,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a38b4102b042849a636e098d9831d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imdad Ullah, Adel Binbusayyis
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 38664-38683 (2022)
Online mobile advertising ecosystems provide advertising and analytics services that collect, aggregate, process, and trade a rich amount of consumers’ personal data and carry out interest-based ad targeting, which raised serious privacy risks and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b103e723e3f6423c956bf230d0b5d89d
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Тема вÑпÑÑÐºÐ½Ð¾Ð¸Ì ÐºÐ²Ð°Ð»Ð¸ÑикаÑÐ¸Ð¾Ð½Ð½Ð¾Ð¸Ì ÑабоÑÑ: âРазÑабоÑка ÑеÑвиÑа-Ñ ÑаниÐ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dd3ca0e9d8aee7d5a27953227f7e4a3a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Online advertising has become the backbone of the Internet economy by revolutionizing business marketing. It provides a simple and efficient way for advertisers to display their advertisements to specific individual users, and over the last couple of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f469bee1d0e338069b546520e69c7489
Publikováno v:
Editor & Publisher. 8/12/95, Vol. 128 Issue 32, p27. 1/9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.