Zobrazeno 1 - 10
of 2 456
pro vyhledávání: '"advertising project"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Advanced Research in Law and Economics (JARLE). XI(48):466-474
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=914645
Autor:
Yuichi SUESHIGE, Yu SATO
Publikováno v:
AIJ Journal of Technology and Design. 28:935-940
ÐбÑекÑом иÑÑÐ»ÐµÐ´Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² ÑабоÑе ÑвлÑеÑÑÑ ÐÐР«ÐÐÐÐÐ ÐÐ-ТРÐÐл-компаниÑ, Ð
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5d71468a4061b7f5ffaa8db7987f43da
Autor:
Érica Gomes Daniel Monteiro
Publikováno v:
Revista Tempos Históricos, Vol 14, Iss 2, Pp 154-173 (2010)
The article analyzes the formulation, by OCIAA, of the project "Cooperation with U.S. Advertisers in the other American Republic", in order to notice as this organ motivated exporters and industrial private North American, so that they were transmitt
Autor:
Oleg V. Zakharchenko, Dmytro I. Bedrii, Elina O. Vasylkonova, Tetiana O. Yevtukhova, Yuliia M. Kuzminska, Tetiana P. Riepnova
Publikováno v:
Journal of Advanced Research in Law and Economics. 11:466
Today, development is an integral part of the life of any company, including advertising. A distinctive feature of project-oriented companies is that they implement development activities through projects and programs, as well as apply a project appr
Autor:
A. Nosenko
Publikováno v:
Management of the Personnel and Intellectual Resources in Russia. 3:33-37
Risks for advertising project personnel are considered based on the case of «Raiffeisenbank» advertising campaign. Virtually all risks, intrinsic to advertising projects, are generated more or less through the personnel risks. Major advertising pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bourreau, M, De Streel, A & Graef, I 2017, Big data and competition policy : market power, personalised pricing and advertising : project report . CERRE, Bruxelles .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4291::0d5345bd9b5a8075bd4632fca30f50c0
https://pure.unamur.be/ws/files/54932983/8122.pdf
https://pure.unamur.be/ws/files/54932983/8122.pdf
Autor:
Xingguo Xu
Publikováno v:
Proceedings of the 2017 4th International Conference on Education, Management and Computing Technology (ICEMCT 2017).